W ramach programu Google Ad Grants, organizacja non-profit może korzystać z reklam tekstowych Google Ads. Dowiedz się czy Twoja organizacja może skorzystać z programu i zobacz film o Google Ad Grants.

Reklama Google Ad Grants

Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania na górze i dole strony. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania. Reklamy Google Adwords różnią się od organicznych wyników jedynie subtelnym dopiskiem 'reklama’ obok linku do strony.

Korzyści z przystąpienia do programu Google Ad Grants

Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit informować świat o ich misji. W ramach programu możesz promować inicjatywy, działalność gospodarczą organizacji, pozyskiwać darczyńców, pomagać Twoim podopiecznym, rekrutować wolontariuszy, przyciągać ofiarodawców i realizować nowe projektu.

Warunki przystąpienia:

O konto Google dla Organizacji Non-Profit mogą ubiegać się wszystkie organizacje non-profi, posiadające aktualny statut oraz odpis z KRS.

Masz pytania?

Zobacz krótki film o Google Ad Grants – tutaj

Dołącz do bezpłatnej grupy (ponad 1700 NGO) korzystających z Google Ad Grants – tutaj

 

Źródło: https://www.google.com

Autor:MK
Powiązane
Kalendarium historyczne
dr Piotra Gawryszczaka

loader-image
Województwo lubelskie, PL
23/07/2024
temperature icon 24°C
zachmurzenie duże
Humidity 70 %
Pressure 1015 hPa
Wind 24 Km/h

 

Najnowsze

Scroll to Top