Reklama Google Ad Grants
Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania na górze i dole strony. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania. Reklamy Google Adwords różnią się od organicznych wyników jedynie subtelnym dopiskiem 'reklama’ obok linku do strony.
Korzyści z przystąpienia do programu Google Ad Grants
Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit informować świat o ich misji. W ramach programu możesz promować inicjatywy, działalność gospodarczą organizacji, pozyskiwać darczyńców, pomagać Twoim podopiecznym, rekrutować wolontariuszy, przyciągać ofiarodawców i realizować nowe projektu.
Warunki przystąpienia:
O konto Google dla Organizacji Non-Profit mogą ubiegać się wszystkie organizacje non-profi, posiadające aktualny statut oraz odpis z KRS.
Masz pytania?
Zobacz krótki film o Google Ad Grants – tutaj
Dołącz do bezpłatnej grupy (ponad 1700 NGO) korzystających z Google Ad Grants – tutaj
Źródło: https://www.google.com