Dzień singla to świętą wychodzące naprzeciw osobom które nie lubią walentynek. Pochodzenie tego święta związane jest z Włochami, gdzie aż połowa społeczeństwa to single.
Dzięki dużym zniżkom oraz promocjom oferowanym zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, Dzień Singla przekształcił się w wydarzenie komercyjne i stał się jednym z największych dni handlowych na świecie. Głównie na e-sklepach przedsiębiorstw e-commerce, takich jak Alibaba, ten dzień przewyższa pod względem wartości transakcji inne dni handlowe, jak na przykład Czarny Piątek czy Cyberponiedziałek. W 2020 roku, w ciągu jedenastodniowej kampanii trwającej od 1 do 11 listopada, holding Alibaba wygenerował wpływ GMV w wysokości 498,2 mld yuanów (74,1 mld dolarów), co stanowiło znaczący wzrost w porównaniu do roku poprzedniego, gdy osiągnął 268,4 mld yuanów (38,4 mld dolarów).
Wszystkim singlom życzymy tego czego mają najwięcej – spokoju 🙂