Cała Polska pozna jabłka z Lubelszczyzny - wlubelskim.pl

Cała Polska pozna jabłka z Lubelszczyzny

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie rozstrzygnął przetarg na promocję i sprzedaż lubelskich jabłek w sieci sklepów „Stokrotka” oraz „Leclerc”.

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego.  W sklepach „Leclerc” na terenie miasta będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.

Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupówpodkreśla Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

Dlaczego warto sięgnąć po jabłka z Lubelszczyzny?

– Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców – dodaje Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. W sprzedaży będą dostępne trzy odmiany lubelskich jabłek: Ligol, Jonagored i Red Prince.

Koszt działań promocyjnych wyniesie 595 tysięcy brutto. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

MJ

Monika

Monika

red.